poniedziałek, 10 października 2016

Powracam!

Hej!
Powracam! Tak, ja żyję - wiem, że chwilę... emm... dłuższą chwilę nic nie pisałem, ale szkoła, ale brak czasu, ale lenistw... Nie, wróć. W każdym razie już jutro ukaże się ta niespodziankowa recenzja, a potem mam nadzieję, że będzie mi się udawało pisać coś jak najczęściej. Widzę, że podczas mojej przerwy doszło mi parę obserwatorów - bardzo dziękuję ^^!
Do zobaczenia jutro! (a, i ten posteł kiedyś zniknie, bo mi tylko niepotrzebnie zajmuje miejsce)

6 komentarzy:

  1. Powodzenia w szkole! Pamiętaj, że wprawdzie blogasek może Ci pomóc w przyszłej karierze, ale właściwe wykształcenie też jest ważne ;)
    No i czekam na tę recenzję! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje powrotu do Świata żywych

    OdpowiedzUsuń
  3. Najważniejsze że wróciłeś, a może i ja pójdę za Twoim przykładem. xD Nie masz też za co przepraszać, niektórzy robią dłuższe przerwy, zresztą wykształcenie powinno być na pierwszym miejscu. : ) Kilka lat przemęczyć, potem zaś spokój... powiedzmy. :D

    Weny. : )

    OdpowiedzUsuń