środa, 31 sierpnia 2016

5000!

Hej!
Dziękuję Wam za 5000 wyświetleń bloga! Kiedy zacząłem jakiś czas temu od recenzji "All you need is kill" (która sama w sobie była, em... delikatnie mówiąc nie najlepsza) to nie przypuszczałem, że osiągniemy taką liczbę. To były w końcu okropne czasy, kiedy naiwnie wierzyłem, że paczki z Yatty dochodzą szybko, a serią, której miałem wtedy najwięcej tomów, było "No.6", które nie mając porównania z innymi mangami uważałem za geniusz. Trzeba przyznać, że nie siedzę w mangowym światku zbyt długo, bywa. W każdym razie powróćmy do tematu - może i w porównaniu z liczbami takimi jak "141,679" albo "85,501" moje nędzne 5000 to nie tak dużo, ale to nie zmienia faktu, jak bardzo się cieszę. Przez ten czas udało mi się napisać kilkadziesiąt recenzji, wśród których cztery są ofiarami mojej współpracy z Waneko, dwa rankingi o których lepiej nie mówić, podsumowania miesiąca (dokładniej 6, lipcowego nie dałem rady i chyba już nie dam napisać - za dużo mang xD), konkurs i parę artykułów (a w tym "Ciąg dalszy nastąpi(ł), którego druga część pojawi się już wkrótce). Co tu dużo mówić - już nie mogę się doczekać kolejnych 5,000, chociaż kto wie, czy się uda. W każdym razie muszę Wam wszystkim bardzo podziękować - szczególnie osobom komentującym (chociaż nie zawsze odpowiadam, czytam wszystkie komentarze!), udzielającym się, czytającym... Bez Was nie byłoby nigdy tego postu. Cóż, powspominamy sobie więcej na rocznicy albo 10,000, tymczasem napiszę tylko, że z okazji 5,000 niedługo pojawi się recenzja mangi w zupełnie innej formie niż zwykle. Jaka to będzie manga? Zdradzę tylko, że coś bardzo ambitnego, co wydało wydawnictwo Hanami. A na sam koniec jeszcze raz - dzięki!

6 komentarzy:

  1. No jasne, że da radę kolejne 5000. Potrzeba tylko trochę wytrwałości! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje! I w związku z tymi pięcioma tysiącami nie pozostaje mi nic innego jak tylko życzyć jeszcze wielu mang, czasu na ich czytanie oraz pisanie recenzji... Oraz kolejnych zer na liczniku odwiedzin. ; )

    Pozdrawiam. : )

    OdpowiedzUsuń
  3. Wysyłam myszowe gratulacje pełne uszanowania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myszowe gratulacje zawsze na propsie *kłania się*

      Usuń