czwartek, 7 lipca 2016

Konkurs!

Niedawno przeprowadziłem ankietę, w której zapytałem Was, czy wzięlibyście udział w konkursie, gdyby ten pojawił się na blogu. Ankieta zakończyła się - był 1 głos na "tak", 7 na "to zależy od polecenia/nagród" i 0 na "nie". Tak więc uznałem, że to dobry wynik i tak jak obiecywałem, mamy właściwie bez żadnej okazji konkurs!
 

1. Polecenie

Na moim blogu pojawiają się głównie recenzje, prawda? Tak więc jakie inne może być polecenie, jak nie napisanie recenzji? To może być dowolna manga, byleby nie yaoi, pliz ;-;. Jako, że z doświadczenia wiem, że napisanie porządnej recenzji chwilę trwa, macie czas na napisanie i wysłanie jej do 4 sierpnia, czyli dokładnie 4 tygodnie. Długość recenzji również jest dowolna, tak jak i zastosowanie skali liczbowej czy obrazków. Pamiętajcie tylko, że recenzja nie mogła być kiedykolwiek opublikowana na żadnej stronie (np. blogu). Tak jak widzicie, wszystko w Waszych rękach.
Tylko jak sprawić, by recenzja znalazła się w moich łapkach i mógłbym ją sprawdzić? Oczywiście należy wysłać mi ją mailem, na adres ant.antoszek@gmail.com (macie go też w podstronie "kontakt") i proszę Was, niech będzie ona w załączniku, a nie w treści maila. Tak po prostu łatwiej będzie mi ją czytać. Proszę Was też, aby tytułem maila było słówko "konkurs" i żebyście napisali mi w treści Wasz nick na bloggerze/googlu, chyba, że takowego nie macie, wtedy nie piszcie nic. Kiedy już macie gotowego maila, z recenzją mangi w załączniku, tytułem maila "konkurs" i Waszym nickiem na googlu/bloggerze, klikacie na magiczny przycisk "send" i gotowe!

2. Nagrody

Czas na najprzyjemniejszą część konkursu - nagrody! A co innego może być nagrodą w konkursie na recenzję mangi, jak nie manga? Będzie nią jeden z dwóch komiksów do wyboru - pierwszy tom "Solanina" lub pierwszy tom "Ikigami". "Solanin" jest spokojną, ale dojrzałą mangą obyczajową, a "Ikigami" to mroczny i pełen emocji seinen, a zatem jeśli jeden z tytułów czytaliście lub nie jesteście nim zainteresowani, to zawsze zostaje jeszcze drugi. Specjalnie wybrałem mangi niszowe, aby jak najmniej osób już je miało. Dopiero co przyszły ze sklepu, pachną nowością i czekają na szczęśliwego zwycięzcę :3. Poniżej macie zdjęcie:


Jeśli nadeślecie mi swoją pracę i uznam, że jest najlepsza ze wszystkich, wyślę odpowiedź na maila, w której dogadam się ze zwycięzcą w sprawie wyboru i wysyłki nagrody. Zwycięską recenzję zamieszczę na blogu, w poście "wyniki konkursu" (chyba, że jej autor nie wyrazi na to zgody).


3. Podsumowanie

Poniżej macie podsumowanie całego postu w postaci punktowanej listy:
  • Najpierw napiszcie recenzję dowolnej mangi, ważne jest jednak, aby nie była ona na żadnym blogu lub stronie.
  • Wyślijcie maila na adres ant.antoszek@gmail.com, którego tytułem będzie "konkurs", w treści napiszcie swój nick na bloggerze/googlu (jeśli go nie macie, nie piszcie nic), a w załączniku dodajcie oczywiście recenzję.
  •  Na wysyłanie maili macie czas do 4 sierpnia.
  • Jakiś czas później możecie otrzymać maila ode mnie, w którym jest napisane, że udało Wam się wygrać. Jeśli nie dostaniecie żadnego maila to znaczy, że niestety nie wygraliście.
  • Ze zwycięzcą dogadam się w sprawie tego, którą z nagród woli, na jaki adres mam ją wysłać i czy mogę zamieścić jego recenzję na blogu, w poście "Wyniki konkursu".

Jeśli macie jakieś pytania albo wątpliwości, śmiało napiszcie je w komentarzu :).

2 komentarze:

  1. Super! A czy po rozwiązaniu konkursu można konkursową recenzję wrzucić na bloga? :D

    OdpowiedzUsuń